piątek, 22 lipca 2011

Nowe obręcze do Złego

Jakiś czas temu pisałem o tym, że mam walnięte koła w DR-Zecie. Mógłbym na nich jeszcze jeździć ale postanowiłem, że wstrzymam się ze sprzedażą tego motocykla i trochę jeszcze na nim pojeżdżę, doszkolę technikę, bo mam jeszcze dużo do poprawienia i go sobie odszykuję.

Dlatego też dzisiaj zakupiłem obręcze do Złego.
[mała notka: DR-Z 400 E ma poszczególne rozmiary. Tył: 2.15x18, przód 1.60x21 (jakby ktoś się zastanawiał lub poszukiwał)]

Trafiło na firmę WRP, akurat była dobra promocja i udało mi się dorwać dwie piękne złote obręcze (komplecik na fotce poniżej).

Aktualnie poszukuję firmy w Warszawie, która by przezbroiła mi szprychy i piastę ze starych obręczy do nowych za rozsądną cenę ;).
Jeżeli znacie jakąś dobrą firmę to proszę w komentarzach o namiary :) (Oczywiście jak się sprawdzi to zamieszczę do nich namiary z pochwałą lub [no wiecie] ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz