środa, 17 listopada 2010

ContourHD zapasowa bateria

Od jakiegoś czasu posiadam kamerę ContourHD 1080p. Sprzęt jest świetny, wychodzą świetnej jakości filmy. Niestety bateria starcza na 2h (w zależności od ustawień nagrywania).


Nowa bateria kosztuje ok. 140 zł (trochę drogo). Postanowiłem poszukać w necie, czy jest jakiś odpowiednik.
I co? JEST!!!
Do ContourHD pasuje bateria Nokii BL-5C.


OK. Jeden problem z głowy. Ale nasunął się kolejny. Jak już jest druga bateria, to przydałaby się też ładowarka.
Oryginalna ładowarka kosztuje 99zł, auć.
Ale ale :) jak pasuje do tej kamery bateria z nokii, to można zrobić z jakiegoś telefonu dodatkową ładowarkę. Przeszukałem w jakich modelach był używany ten model baterii, m.in. w Nokii 3120, kiedyś miałem ten telefon i wygrzebałem z szafki.



Baterię z niego naładowałem, wsadziłem do ContourHD (zmieściła się) i uruchomiłem kamerę. Działa bez problemu! Jeszcze nie testowałem ile trzyma ale zapas już mam. W razie czego mogę dokupić jeszcze jakiś zamiennik za, góra, 30 zł :)

A teraz koszt. W moim przypadku wyszedł 0zł (nie licząc to ile kiedyś za ten aparat zapłaciłem).
Na allegro telefon można kupić do 50 zł z baterią! Czyli macie komplet nie za 239 zł tylko, góra, 50zł!

Brakuje mi jeszcze dodatkowej karty microSD 16GB ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz