niedziela, 15 kwietnia 2012

Składanie DR-Z do kupy część 1/6 (błotnik, lampa, kierownica)

Po długiej przerwie udało mi się w końcu znaleźć wolną chwilę na to by poskładać motocykl.
Prawie wszystkie części już mam skompletowane, jedynie czekam jeszcze na wypasiony korek oleju ;-).

Na pierwszy ogień poszedł akumulator. Został na zimę w motocyklu i niestety się rozładował. Nowa ładowarka ma funkcję naładowania w pełni rozładowanej baterii, dzięki temu zakup aku odpadł.


Wymiana przedniego błotnika poszła dość szybko, 4 śrubki do odkręcenia i cztery do przykręcenia. Oczywiście stare śrubki zostały wymienione na nowe.

 


Oczywiście motocykl bez błotnika wygląda dość dziwnie. Przy okazji usunąłem kabel od prędkościomierza Trailtech, który trochę przeszedł przy poprzednich właścicielach i nie spełniał moich oczekiwań. Zamiast niego będzie przymocowany do kierownicy telefon Samsung B2710, do którego powoli piszę aplikację gdzie przy wykorzystaniu sygnału GPS będzie wyświetlać prędkość oraz jeszcze inne parametry. Jak tylko powstanie pierwsza wersja to dam wam znać :).

Reflektor. 
Tutaj Polisport LMX. 

Zamocowałem przedłużki, założyłem gumki oraz przykręciłem blaszki z kierunkowskazami. Nie montowałem od razu na lagi ponieważ elektryka dla tego reflektora wymaga poprawy oraz pozostały bałagan w kabelkach.
Co do lampy to niestety nie było instrukcji związanej z wtyczkami do niej, albo nie jest potrzebna ;-). Może coś uda znaleźć się na stronie producenta, nie chciałbym jej popsuć, toż to nówka ;-).
Jakbyście widzieli gdzieś pasujące do tych wejść wtyczki to wrzućcie info lub link w komentarzu.
Ostatnio co mi udało się zrobić to założyć nową kierownicę. Nie miałem siły na klamki i resztę osprzętu.

Tuż przed wyjściem wyglądało to tak jak na poniższym zdjęciu. Jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia ale tym to zajmę się kiedy będę miał kolejną wolną chwilę na dłubanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz