niedziela, 29 kwietnia 2012

Składanie DR-Z do kupy (2/6): Koła

Sprawdzenie zacisków przód/tył

Po sprawdzeniu zacisków wyszło na to, że potrzeba wymienić przednie klocki.

Składanie kół

pomocny filmik, na którym się wzorowałem.



Na filmiku wygląda to tak prosto. Niestety trochę się z tym wszystkim namęczyłem.
Po przyjrzeniu się tylnej feldze okazało się, że brakuje dodatkowego otworu na wentyl/rim-lock.


Na szczęście z pomocą przyszedł teść i kilka minut później otwór w feldze już był wywiercony :)


Założenie opony i dętki na felgi trochę mnie wykończyło, fizycznie i psychicznie. Niestety tylną felgę, która poszła na pierwszy ogień lekko porysowałem (co mnie naprawdę zirytowało). Doszedłem do wniosku, że następnym razem do pierwszego montażu należy zakupić trochę tańszy sprzęt.

Ogólnie walka trochę trwała, z przednią poszło lepiej. Finalnie wygląda to nieźle.


Założenie kół na motocykl

To w sumie formalność. Koła prezentują się nieźle na motocyklu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz