niedziela, 22 stycznia 2012

Walka z kołami ciąg dalszy.

Tydzień temu nie dałem rady zdjąć opon.
Przez cały ten czas sprawdzałem w necie i konsultowałem się z bardziej doświadczonymi, w tym temacie, osobami.

W końcu udało się ściągnąć opony z kół.
Szybki przegląd obręczy, wiedziałem że są rypnięte ale teraz miałem możliwość przyjrzenia się im dokładniej.
Taka mała rada: przy zakupie motocykla terenowego sprawdzajcie dokładnie koła!

Przednia felga

Tylna
No cóż, co się stało. Nowe czekają na założenie.
Stan rim lock'ów:
Stan tylnej, tragedia. Prawdopodobnie zostanie wymieniona, tak samo jak przednia. W sumie nowe felgi to nowe rim locki :)

Handbary. Demontaż wszystkiego co się z nimi tyczy. Same zewnętrzne części zeszły bez problemu, gorzej było z wyciągnięciem śrub z kierownicy. Prawdopodobnie wymienię kierę w tym sezonie :)
śruby wyciągnięte z kierownicy
finalnie kierownica bez handbarów wygląda tak:
Jak widać manetki są trochę zmęczone. Przydałoby się to wymienić ale jakbym się za to zabierał to również z kierownicą.

Finalnie zabrałem się za osadzenie uchwytu na licznik.
Następnym razem zrobię zdjęcie jak wygląda takie ustawienie z zamontowanym licznikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz