sobota, 5 lutego 2011

Cieknie benzyna, czyli walka z kranikiem

Od jakiegoś czasu miałem problem z kranikiem. Problem polegał na tym, że jak był ustawiony na off i tak benzyna leciała.


Po uporządkowaniu niektórych spraw znalazłem czas na naprawienie kranika.


Pierwsze co musiałem zrobić to zlać paliwo :)
Po kilkunastu minutach zbiornik był już pusty. Zabrałem się za rozkręcanie kranika. Po zdjęciu zaworka ukazała mi się buzia :D
Z tej strony nic nie widać bo Kudłaty odwrócił uszczelkę na drugą stronę, dzięki czemu benzyna aż tak bardzo nie ciekła.

Odwróciłem mordkę i znalazłem problem.
Mordka uszkodzona. Akcja samochód->Larsson.
Tam po przejrzeniu kilku sztuk dobrany został zestaw naprawczy.
Tak. Ten zestaw w pełni pasuje do DR-Z400E rocznik 2004. Śruby również. Uszczelka kranika wchodzi bez problemu, pasuje również uszczelka do części między bakiem a kranikiem.
Jakbyście potrzebowali zestaw naprawczy to pytajcie się o zestawy do:
KX125/250 ZXR400 ZX750P ZX900 DR250/350 YZ80/85/125/250 TZR125 DT125RE/X TW125 XVS125/250 FZR600 FZS600 XT600 TDM850 XJ900S YZFR1 XV1100/1600

Pasują bez problemu.

Po zamontowaniu, skręceniu i przetestowaniu wszystko bardzo dobrze działa. Benzyna nie leci chyba, że się kranik ustawi na ON lub RES.

A co do odpalenia, to DR-Z nie chciał zaskoczyć, czeka mnie opalanie świecy oraz zalanie baku świeżą benzyną. Czyli mam co robić w przyszły weekend :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz